پیام مدیرعامل به مناسبت روز جهانی معلولین
روابط عمومی
1402/09/18
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
پیام مدیرعامل به مناسبت روز جهانی معلولین

به گزارش روابط عمومی خیریه بچه های آسمان ،دکتر داریوش شکیبی ، مدیرعامل بچه های آسمان طی پیامی ضمن گرامی داشت روز جهانی معلولین و آرزوی سلامتی برای این عزیزان بیان داشتند :
سوم دسامبر، روز جهانی افراد دارای معلولیت روز تکریم توانایی افرادی است که با وجود معلولیت هر روز بر توانمندی خود افزوده‌اند تا به همگان ثابت شود که معلولیت محدودیت نیست و چه هنرمندانه در عرصه های گوناگون بر این حقیقت مهر تایید نهاده اند که معلولیت هرگز مانع بروز توانمندی ،خلاقیت ، ایستادگی  و عزت نفس افراد دارای معلولیت نیست.

دکتر شکیبی در ادامه روز جهانی معلولین را فرصتی مغتنم شمرد و افزود: همه با هم بکوشیم تا افکار و اذهان عمومی را جهت باور هر چه بیشتر این  عزیزان سوق دهیم و در زمینه تحقق هر چه بیشتر"قانون حمایت از حقوق معلولان” بکوشیم .
هر سال سازمان ملل موضوعی را برای مضمون روز جهانی معلولین اعلام می‌کند. اعلام شعار و موضوع سالانه می‌تواند یک تمرکز اساسی در مورد چگونگی تلاش جامعه برای از بین بردن موانع جسمی، تکنولوژیکی و نگرشی برای افراد معلول فراهم کند.
امسال شعار روز جهانی معلول،راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر و نقش نوآوری در دامن زدن به جهانی در دسترس و برابر می باشد.

مدیر عامل خیریه بچه های آسمان خاطرنشان کردند :  خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت  موجب افتخار خیریه بچه های آسمان است و بسیار خرسندیم که بیش از دو دهه است در راستای نگهداری، توانبخشی و درمان این عزیزان گام برمیداریم.
اینجانب روز جهانی معلولین را به تمامی افراد دارای معلولیت تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برای همه آنان خواهانم و قدردان تمامی سازمان‌های مردم نهادی که برای افزایش سطح کیفی زندگی این عزیزان می کوشند هستم ، و از مردم نیک اندیش ایران دعوت می‌کنم تا این موسسات را در راه رسیدن به اهدافشان همراهی کنند.


روز معلولین   معلولین   روز جهانی معلولین   روز معلول   خیریه بچه های آسمان   خیریه   کمک به خیریه  
دیدگاه شما