سفارش استند ، لوح و تاج گل
واحد IT
1399/10/16
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
سفارش استند ، لوح و تاج گل

سفارش استند ، لوح و تاج گل

سفارش استند، لوح و تاج گل یکی از دغدغه هایی است که امروزه بسیاری از مردم با آن مواجه هستند. همه ی ما به خوبی می دانیم که استند تسلیت یا استند تبریک ، لوح و تاج گل یکی از لازمه های ضروری برای مراسم های جشن و شادی یا مراسم های عزا و نشان دادن توجه ما به احساس عزیزانمان می باشد.

گل ها بسیار انرژی بخش هستند و حال و احوال بسیاری از افراد را عوض میکنند و از گذشته تا کنون به عنوان نمادی از عشق و محبت و دوست داشتن در میان مردم رایج بودند.  سفارش یک تاج گل زیبا برای کسی که برای شما ارزشمند است میتواند حال او را بسیار بهتر کند و چه بهتر است که این سفارش تاج گل خیریه باشد. این موضوع باعث میشود تا شما با یک تیر دو نشان زده باشید. شما از این طریق هم عشق و محبت خود را به فرد مورد نظر نشان داده اید و هم با مشارکت در کار خیر توشه ای برای آخرت خود اندوخته اید.

استند تسلیت

سفارش لوح تقدیر یا لوح تسلیت یکی دیگر از ایده های نابی است که در سال های اخیر بسیار از آن استفاده می شود و مردم استقبال گسترده ای از آن داشته اند. هنگامی که شما پیام تسلیت یا تبریک خود را توسط یک لوح زیبا و شیک برای مخاطبان خود میفرستید، به وضوح توانسته اید به آنها ثابت کنید که به یاد آنها بوده اید و برای آن که پیام خود را به آنان برسانید وقت گذاشته اید تا از یک ایده ی فوق العاده کمک بگیرید. لوح ها اشیایی هستند که به یادگار می ماند و صاحب آن هر زمان که لوح را ببیند به یاد فرستنده ی آن می افتد. به همین علت نیز به لوح ها ، لوح یادبود نیز میگویند.

لوح تسلیت

اهمیت سفارش استند تسلیت یا تبریک

استندها نیز یک وسیله  ابراز همدلی برای مناسبت های مختلف اعم از تبریک یا تسلیت گفتن به افراد مختلف می باشند که بسیار کاربردی هستند و پیام شریک بودن شما در احساسات طرف مقابل را به خوبی انتقال میدهند. حال ممکن است این احساس حاصل از دست دادن عزیزی و نوعی غم و غصه باشد و یا ممکن است برای تبریک گفتن برای مراسم های شادی مانند عروسی و نامزدی و.... باشد. در هر صورت شما می توانید با سفارش استند تبریک یا تسلیت در احساسات طرف مقابلتان شریک شوید و این موضوع را به او نیز نشان دهید.

استند تبریک

از کجا تاج گل و استند سفارش دهیم؟

یکی از عمده ترین مسائلی که این روزها باعث نگرانی و ایجاد مشکلات فراوان برای همه ی ما شده است ، مسئله ی کرونا می باشد. این بیماری واگیر دارد سبب شده است تا همه ی ما در خانه بمانیم و تا حد ممکن برای کارهای ضروری و مهم از خانه خارج شویم اما برای سفارش تاج گل یا تقدیم استند صاحب عزا و.... باید چه کنیم؟ در چنین شرایطی برخی از موسسه های خیریه سفارش شما را به صورت انلاین یا تلفنی دریافت می کنند و آن را در کوتاه ترین زمان آماده و به آدرس مورد نظر شما ارسال می کنند. با سفارش از موسسه خیریه در واقع شما به سهولت سفارشخود را ثبت کرده اید و از طرفی ،دیگر نیازی نیست از خانه خارج شوید و در انجام کار خیر نیز سهیم شده اید.

تاج گل

توجه داشته باشید که برای سفارش گذاری بهتر است موسسه  ای را انتخاب کنید که کیفیت خدمات رسانی خوبی داشته باشد، این کیفیت اصولا به موارد زیر بستگی دارد:
1. کیفیت چاپ بنرهای استند های تبریک و تسلیت مناسب باشد.
2. تاج گل باید دارای گل های زیبا و متنوع باشد، به گونه ای که احساس خوبی را به انسان القا کند.
3. لوح ها نیز باید دارای کیفیت ساخت خوبی باشند و علاوه بر داشتن جلوه ی زیبا به راحتی پاره نشوند و مقاومت نسبتا خوبی داشته باشند تا برای صاحب خود ماندگار باشند.
4. خدمات سفارش آنلاین و تلفنی و تحویل سفارش در محل نیز یکی دیگر از موارد کیفیت خدمات یک موسسه است.
5. به صرفه بودن قیمت ها و تناسب کیفیت و هزینه ی سفارش ها جز مواردی است که باید به آن توجه داشت.
6. طراحی منحصر بفرد و تناسب با شرایط ( جشن، عزا، تسلیت، تبریک و....) از ملاک های اصلی سفارش از یک موسسه معتبر است.

 

 


دیدگاه شما