نذرت را به آسایش بچه های آسمان پیوند بزن
واحد IT
1400/06/03
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
نذرت را به آسایش بچه های آسمان پیوند بزن

نذرت را به آسایش بچه های آسمان پیوند بزن | پرداخت نذری محرم

عَونُکَ للِضَّعیفِ أفْضَلُ مِنَ الصَّدَقَهِ .

کمک تو به ناتوان بهتر از صدقه دادن است .

امام رضا (ع)

محرم ماه عاشقی و ابراز ارادت به خاندان اهل ‌بیت، از راه رسیده است. اما به دلیل وضعیت بحرانی شیوع کرونا در کشور، همچون سال‌ های گذشته خبری از برگزاری مراسمات پرشور نیست. از آن جا که رعایت پروتکل های بهداشتی در این روزها ضروری است، بسیاری از مردم نمی‌ توانند همچون گذشته نذورات محرمی خود را در راه خدمت به عزاداران امام حسین (ع) ادا کنند. اما هنوز چشمان منتظر زیادی هستند که به همراهی دستان شما نیاز دارند. شما می‌توانید کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در این روزها و شب‌های گرانقدر، نذر بچه‌های آسمان کنید. ثمره نذر شما، آسایش این کودکان معصوم خواهد بود.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت سید الشهدا (ع) و یاران باوفای آن حضرت، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کنیم.

مؤسسه خیریه بچه‌‌ های آسمان

مؤسسه بچه های آسمان محل نگهداری و توانبخشی کودکان توان یاب جسمی و ذهنی است. اکثر بچه هایی که در این موسسه نگهداری می شوند، به دلایل مختلف از داشتن خانواده محروم هستند اما هریک با داشتن دنیایی متفاوت از هم، زیر سقفی مشترک به نام بچه های آسمان روز و شب را سپری می کنند.  

 بچه های آسمان مانند تمامی کودکان جهان نیازهایی دارند که پاسخگویی به آن‌ ها بدون همیاری نیکوکاران و کمک‌ های مردمی میسر نیست. داروها، اقلام بهداشتی، امور بیمارستانی، خدمات توانبخشی، خدمات مراقبتی و ... در روزگاری که شرایط اقتصادی، زندگی مردم را با دشواری ‌هایی روبرو ساخته، چالش‌ های بیشتری پیش روی افراد دلسوزی که سعی در حمایت از کودکان توان یاب و بی ‌سرپرست دارند، قرار داده است.

عملکرد شفاف خیریه بچه های آسمان

فرقی نمی‌کند که کمک نقدی ما چقدر باشد. تمامی مبالغی که به عنوان نذر به حساب این مؤسسه واریز می ‌شود، کمک بزرگی است در فراهم کردن آسایش، امکانات درمانی و رفاه بچه های آسمان.

در خیریه بچه های آسمان شما می ‌توانید گزارش شفافی از مبالغ پرداخت شده و عملکرد مؤسسه را در پروفایل کاربری خود مشاهده کنید. شما به راحتی متوجه می ‌شوید که مبلغ پرداختی تان در کدام بخش مصرف شده است.

اهدا نذورات محرم به خیریه بچه های آسمان از طریق راه های ذیل :

مهربانی خود را نذر بچه های آسمان کنید. برای این کار از روش ‌های گوناگون زیر می ‌توانید اقدام کنید.

پرداخت از طریق اپلیکیشن ‌‌های همراه کارت، سکه و 724

پرداخت آنلاین کمک های نقدی به خیریه بچه های آسمان از طریق سایت

از طریق کدهای USSD: *724# - *733# - *780#

واریز وجوه نقدی به شماره کارت‌ های زیر:

بانک پاسارگاد: 5022291900045731

بانک رفاه: 5894631523343325

بانک سپه: 5892107044026337

همچنین می‌توانید با مراجعه به آسایشگاه ‌ها و دفاتر بچه های آسمان، با رعایت پروتکل های بهداشتی، نذورات خود را اهدا کنید.

البته تنها راه کمک به بچه های آسمان، اهدای وجه نقدی نیست و نیکوکاران محترم می‌توانند در تأمین نیازهای غیرنقدی و دارویی نیز به کودکان آسایشگاه کمک کنند. کمک های غیرنقدی در قالب مواد غذایی و لوازم بهداشتی و.. اهدا می شوند. لیستی از نیازهای غیرنقدی خیریه بچه های آسمان در سه بخش آسایشگاه های پسران، دختران و بزرگسالان، در سایت قرار گرفته است که نیکوکاران عزیز می‌توانند با مراجعه به آن در خصوص میزان نیاز هفتگی خیریه‌ ها به اقلام مختلف، کسب اطلاع کنند.

بچه های آسمان، چشم انتظار مهربانی شما هستند.

در ماه‌ های اخیر شاهد موج سنگین کرونا، کمبود امکانات درمانی و گرانی اقلام دارویی بوده‌ایم. بدیهی است که کودکان معلول بی‌سرپرستی که در آسایشگاه‌ ها نگهداری می‌شوند، نسبت به اتفاقات پیش آمده بیشتر از هر کسی آسیب پذیر هستند. این کودکان با وجود این که به توجه بیشتر جامعه و امکانات دولتی نیاز دارند، اما معمولا اعتبارات کمی برای بهبود آسایش آن ها در نظر گرفته می شود. لذا در این روزهای مقدس بر آن شدیم، از حضور پربرکت شما دعوت کنیم تا کمک های نقدی و غیرنقدی خود را نذر بچه های آسمان در این خیریه کنید.


گرت ز دست برآید چو شمع تابان باش بسوز خویشتن و جمع را فروزان باش

فضای تیره ی کاشانه ای منور ساز چو آفتاب درخشنده، نور افشان باش

ببند تا بتوانی کمر به خدمت خلق بدین وسیله خود اندر پناه یزدان باش

 


نذورات   اهدا نذورات   خیریه   کمک به خیریه   اهدا نذر   اهدا نذر به خیریه  
دیدگاه شما