تاج گل خیریه ، ابراز تبریک و تسلیت
واحد IT
1400/10/26
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
تاج گل خیریه ، ابراز تبریک و تسلیت

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که هنگام حضور در مراسم ترحیم و یا تبریک با انبوهی از بنرها، پلاکارد و تاج‌ های گل تبریک و تسلیت مواجه شده باشید که گرچه با هدف ابراز تبریک و یا عرض تسلیت با افراد و خانواده های داغ دیده تهیه و تدارک داده شده اند، اما این موضوع نه تنها سبب تحمیل هزینه‌های گاها سنگین برای تهیه این تاج گل‌ها شده، بلکه باعث بروز صدماتی به محیط زیست و محیط اطراف هم می‌شوند. البته که خیریه بچه های آسمان همواره صحت، سلامتی و شادابی و را برای شما و اطرافیانتان آرزومند است اما شرکت در مراسم ترحیم و بیان تسلیت امری اجتناب ناپذیر می‌باشد.

 

سفارش تاج گل خیریه راه ابراز تسلیت و همدردی به خانواده داغ دیده و هم راهی برای کار نیکوکارانه

تاج گل خیریه روشی مقرون بصرفه

همانطور که میدانید به طور معمول اطراف محل برگزاری مراسم ترحیم را تاج‌های گل طبیعی مختلف پوشانیده اند و همینطور دیوارها نیز آراسته به بنرهای تسلیت دوستان و بستگان شده است. بعد از پایان مراسم تاج گل ها و تابلوها و استندهای تسلیت همگی بلااستفاده و کارایی ندارند بلکه زحمت حمل و نقل و جا به جایی آن ها برای صاحب مراسم باقی می ماند. گل های طبیعی زیبا نیز که برای رشد آن ها، منابع طبیعی زیادی نظیر آب و خاک صرف شده است، پس از مراسم به دور ریخته می شوند؛ حال آن که افراد برای تهیه ی آن ها هزینه ی زیادی نیز پرداخت کرده اند.

تاج گل خیریه - تاج گل تبریک - تاج گل تسلیت-سفارش تاج گل

تاج گل خیریه بچه های آسمان راهی برای نیکوکاری و همدردی

موسسه خیریه بچه‌های آسمان در راستای خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت (جسمی – حرکتی) در بخش های مراقبت، نگهداری، حمایت و توانبخشی فعالیت دارد و تمامی هزینه‌های نگهداری معلولین خود که حدود 400 مددجو می‌باشند و همچنین 150 پرسنل زحمت کش که شبانه روزی از این مددجویان نگهداری و سرپرستی میکنند، توسط کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران تامین می شود.


در این راستا یکی از راه های تامین منابع مالی موسسه جهت پوشش دهی مددجویان ، سفارش تاج گل توسط نیکوکاران و خیرین عزیز می باشید. نیکوکاران و خیرین عزیز که تاج گل خیریه سفارش میدهند (که جلوتر نحوه سفارش تاج گل ترحیم و تبریک توضیح داده خواهد شد؛) تمامی عواید حاصل از سفارش تاج گل تسلیت خیریه صرف هزینه‌های نگهداری و درمان مددجویان و معلولین خیریه می شود.

همچنین شما میتوانید از سایر خدمات موسسه خیریه بچه های آسمان که شامل : استند تبریک و تسلیت ، لوح تسلیت، پیام مهرورزی آسمانی ، قلک، استند دیجتال و ... بهره مند شوید.
 


یک نمونه از تاج گل مصنوعی صاحب عزا
تاج گل تسلیت - تاج گل خیریه - سفارش تاج گل


نحوه سفارش تاج گل تبریک و تسلیت

شما خیرین محترم میتوانید جهت ثبت سفارش تاج گل ترحیم خود از دو روش آنلاین و تلفنی استفاده کنید. هرچند جهت سهولت پیشنهاد ما ثبت سفارش به صورت غیر حضوری(آنلاین) میباشد.  شما عزیزان برای سفارش تاج گل آنلاین میتوانید از روی عبارت "سفارش تاج گل" کلیک کرده سپس عکس و جزئیات همه ی محصولات به شما ارائه می شود. با انتخاب هر مورد امکان سفارش برای شما ایجاد خواهد شد. لازم به ذکر است که امکان ثبت سفارش به صورت فوری و خارج از ساعات اداری نیز از طریق آنلاین فراهم است و پس از ثبت سفارش همکاران در موسسه نسبت به هماهنگی و آماده سازی آن در محل مورد نظر در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
 

نحوه ارسال تاج گل به محل مورد نظر پس از ثبت سفارش آنلاین

پس از ثبت سفارش تاج گل در سایت خیریه، عوامل موسسه وظیفه ی حمل و نقل تاج گل به شکلی کاملا صحیح تا درب محل را به عهده داشته و پیش از شروع مراسم آن ها را در محل برگزاری با هماهنگی آماده و محیا  میکنند و پس از پایان یافتن مراسم مجددا با کسب هماهنگی قبلی نیز آن ها را به محل موسسه باز می گرداند. بدین ترتیب شما حتی بدون حضور در مراسم می توانید مراتب همدردی و تسلیت خود را به بازماندگان ابراز نمایید.

سفارش تاج گل-تاج گل خیریه-تاج گل

------------------------------------------

راه‌های کمک به خیریه بچه‌های آسمان:

از طریق درگاه پرداخت آنلاین
شماره حساب موسسه

-----------------------------------------------

شبکه‌های اجتماعی ما:
اینستاگرام
آپارات

یوتیوب

----------------------------------------------
کلیدواژه های مرتبط:

- تاج گل خیریه
- تاج گل تسلیت
- سفارش تاج گل
- اجاره تاج گل
- تاج گل ترحیم
- سفارش تاج گل خیریه
- سفارش تاج گل تبریک
- سفارش تاج گل تسلیت
- سفارش تاج گل ترحیم

 


تاج گل   سفارش تاج گل   تاج گل تسلیت   تاج گل تبریک   سفارش تاج گل تسلیت   سفارش تاج گل تبریک   کمک به خیریه   کمک درمانی   خیریه بچه های آسمان  
دیدگاه شما